|
|
To jest Szkoła Podstawowa nr 116 dla Uczniów z Mózgowym Porażeniem Dziecięcym. Mózgowe porażenie dziecięce to zaburzenia ruchu i postawy. |
|
W szkole uczą się dzieci z problemami w poruszaniu się. | |
To jest pani dyrektor Lidia Kuźniar. Pani dyrektor planuje i kieruje pracą całej szkoły. |
|
To jest pani wicedyrektor Aneta Wolańska. Pani wicedyrektor zajmuje się sprawami uczniów rodziców i nauczycieli. Przyjmuje dokumenty. Organizuje dowozy. |
|
To jest pani pielęgniarka Grażyna Gawęda. Pomaga dzieciom, gdy je coś boli. |
|
To jest pani logopeda Elżbieta Fedro. Pani logopeda uczy dzieci poprawnie mówić. |
|
W szkole jest pani psycholog Adriana Głowacka-Przybyło i pani pedagog Urszula Kruszelnicka. Panie pomagają dzieciom rozwiązywać problemy. |
|
W szkole uczą się dzieci od klasy 1 do klasy 8. Jest też zerówka. |
|
W szkole są dzieci niemówiące. Dzieci niemówiące uczą się w porozumiewać w inny sposób na zajęciach z komunikacji alternatywnej. |
|
W szkole jest sekretariat. W sekretariacie możesz załatwić różne sprawy związane z dokumentami. Możesz złożyć dokumenty do szkoły. Możesz zrobić legitymację. |
|
W szkole jest stołówka. Na stołówce dzieci codziennie jedzą obiady. |
|
W szkole jest kuchnia. Tam uczniowie uczą się samodzielnie gotować. |
|
W szkole są zajęcia z integracji sensorycznej. Integracja sensoryczna to ćwiczenia wszystkich zmysłów. Zmysły:
|
|
W szkole są zajęcia adaptacji funkcjonalnej. Adaptacja funkcjonalna to zajęcia gdzie dzieci uczą się samodzielności. |
|
W szkole są zajęcia z orientacji przestrzennej. Orientacja przestrzenna to zajęcia gdzie dzieci ćwiczą wzrok. |
|
W szkole są zajęcia z arteterapii. Arteterapia to zajęcia gdzie dzieci relaksują się przy wykonywaniu prac plastycznych. |
|
W szkole są zajęcia z muzykoterapii. Muzykoterapia to zajęcia gdzie dzieci relaksują się przy muzyce. |
|
W szkole jest terapia metodą Tomatisa. Terapia Tomatisa to zajęcia gdzie dzieci ćwiczą słuch. |
|
W szkole jest Terapia Biofeedback. Terapia Biofeedback to zajęcia gdzie dzieci ćwiczą mózg. |